PEO Śnieżka S-4 MAX - kocie oczka z LED
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
PEO Śnieżka S-4 MAX to aktywny punktowy element odblaskowy, który łączy w sobie niezawodność odblasku z zaawansowaną technologią LED. Jego solidna konstrukcja, osłona żeliwna oraz funkcje innowacyjne sprawiają, że jest doskonałym rozwiązaniem na aktywnych przejściach dla pieszych, w tunelach i na niebezpiecznych odcinkach ulic w miastach.
- Technologia LED dla Zwiększenia Widoczności: trzy światła LED w konstrukcji PEO Śnieżka S-4 MAX gwarantują doskonałą widoczność, a panel fotowoltaiczny dostarcza im niezależnego źródła zasilania. To rozwiązanie sprawia, że kocie oczka są aktywne nawet w warunkach ograniczonego oświetlenia, co zdecydowanie zwiększa bezpieczeństwo na drodze.
- Odporność na Warunki Atmosferyczne i Oddziaływanie Mechaniczne: konstrukcja pługoodporna i długotrwała z wymiennym elementem świecącym zapewnia trwałość w trudnych warunkach atmosferycznych. Osłona żeliwna chroni odblask przed uszkodzeniem spowodowanym działaniem pługów zimą i ścieraniem pod kołami pojazdów.
- Inteligentne Funkcje Bezpieczeństwa: PEO Śnieżka S-4 MAX to nie tylko odblask – to inteligentne kocie oczko. System "alert" wysyła sygnał akustyczny przy przekraczaniu przez pojazd linii oznakowania jezdni. Dodatkowo, światła LED posiadają funkcję automatycznej aktywacji, co sprawia, że są aktywne w odpowiednich warunkach oświetleniowych.
- Łatwa Wymiana Elementów Elektronicznych: innowacyjny design umożliwia łatwą wymianę wkładki elektronicznej z diodami i akumulatorem, bez konieczności wyciągania całego mechanizmu z nawierzchni. To praktyczne rozwiązanie zwiększa efektywność konserwacji i utrzymania kocich oczek w doskonałej kondycji.
PEO Śnieżka S-4 MAX to nowoczesne kocie oczko, które idzie krok dalej, łącząc w sobie funkcje odblaskowe z zaawansowaną technologią LED, zapewniając bezpieczeństwo na drodze o każdej porze dnia i nocy.
(Punktowy Element Odblaskowy zamontowany w nawierzchnię)
Dane techniczne
Średnica (część nad jezdnią) | 180 mm |
Średnica (część pod jezdnią) | 108 – 112 mm (stożek) |
Wysokość (nad jezdnią) | 15 mm |
Głębokość (pod jezdnią) | 82 mm |
Trwałość osłony żeliwnej | 10 lat |
Odporność na ściskanie | > 250 kN |
Odporność na temperaturę | Od –35⁰C do + 135ºC |
Ciężar całkowity | 4,5 kg |
Montaż do nawierzchni asfaltowej | Klej bitumiczny w temp.160 – 180⁰C |
Materiał wkładki | wysokoudarowy bezbarwny PC |
Szczelność wkładki | IP 68 |
Czas pracy | 380 h przy 1 szt. |
Czas ładowania | 45 min |
Rodzaj akumulatora | Akku Eneloop 1,2 V 2000 mAh 1 lub 2 szt. |
Aktywacja sytemu SAAL | Automatyczna przy świetle dziennym 30 lux |
Panel fotowoltaiczny (PV) | polikrystaliczny |
Trwałość PV | Do 9 000 cykli / 25 lat |
Kąt poziomy światła LED | max 60⁰ (opcjonalnie 15⁰ , 30⁰ oraz 40⁰) |
Widoczność światła LED | Do 1000 m |
Współczynnik odblasku | PRP1>250mcd/lux |
Liczba diod LED | 3 przód + 3 tył |
Zgodność światła z normą | Krajowa Aprobata Techniczna Nr AT/2016-02-3306 |