Znak W-7 - wysokość skrajni pionowej na moście lub w tunelu - folia I generacji
Opis
Znak W-7 to niezwykle istotny element systemu znaków drogowych, który służy do informowania o wysokości skrajni pionowej na moście lub w tunelu. Ta informacja ma kluczowe znaczenie dla kierowców, zwłaszcza tych, którzy prowadzą pojazdy o większych gabarytach, ponieważ pozwala uniknąć kolizji lub uszkodzeń pojazdu, które mogą wystąpić w przypadku, gdy wysokość pojazdu jest większa niż dostępna przestrzeń.
Znak W-7 jest szczególnie ważny dla bezpieczeństwa na drogach, ponieważ informuje kierowców o ograniczeniach w wysokości podczas pokonywania mostów i tuneli. Dzięki niemu kierowcy mogą odpowiednio dostosować się do warunków na drodze i uniknąć potencjalnych zagrożeń. Wysokość skrajni pionowej jest kluczowym parametrem, który musi być uwzględniony podczas planowania trasy i jazdy przez obiekty mostowe lub tunelowe.
Znak W-7 jest wykonywany z dbałością o trwałość i widoczność. Jego powierzchnia jest oklejona folią odblaskową I generacji, co zapewnia doskonałą widoczność nawet w warunkach ograniczonej widoczności, takich jak noc. Konstrukcja znaku jest wykonana z ocynkowanej blachy, co gwarantuje odporność na warunki atmosferyczne i długą żywotność. Krawędzie znaku są zagięte podwójnie na całym obwodzie tarczy, co zwiększa jego wytrzymałość i trwałość.
Warto zaznaczyć, że w przypadku pojazdów wojskowych, wycena dodatkowych znaków jest dokonywana indywidualnie, co oznacza, że istnieje możliwość dostosowania znaku W-7 do konkretnych potrzeb i specyfikacji zamówienia. Aby uzyskać informacje na temat ceny i zamówienia, prosimy o skorzystanie z opcji "zapytaj o cenę" i przesłanie specyfikacji zamówienia.
Znak W-7 spełnia ważną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa na drogach, szczególnie w miejscach, gdzie występują mosty i tunele z ograniczeniami w wysokości. Dzięki dokładnym informacjom na znaku W-7, kierowcy mogą bezpiecznie pokonywać te obiekty, zminimalizować ryzyko wypadków i zachować trwałość swoich pojazdów.
Dane techniczne
Folia odblaskowa | pierwszej generacji |
Wykonanie | blacha ocynkowana |
Lakierowanie znaku | proszkowe |
Krawędzie | zagięte podwójnie na całym obwodzie tarczy |